up up & away

Ska snart åka till Granngården och köpa lusern samt en grep eftersom jag lyckades ta sönder en häromdagen hehe.
Idag ska jag nog ta och rida ut på Rille och så ska jag nog hoppa Calle! Ska bli askul men ska hoppa lågt så det blir mest bara lite lydnad och så bygger jag fram 5,5an om jag orkar. Men det blir iaf att jag bygger fram sockerbitshinder som blir som en S-båge som jag ska träna på att ha 4 & 5 galoppsprång. Att kunna korta och länga galoppen är ganska viktigt! Får se nu hur ringrostiga vi är. Galopperade över bommar i veckan och det gick inte så bra, noll avståndskoll nu kan man säga att jag verkligen är inriden på Rille haha. Men det kommer gå super, Calle är nog mer taggad än vad jag är!
längtar till tävlingsäsongen!

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv det ska vara bättre för hans rygg att hela tiden röra på sig :)

2010-12-11 @ 13:49:25
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

läcker färg på den där :D

2010-12-14 @ 17:30:17
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0