dagens ridpass

Det kändes verkligen konstigt att rida idag igen! Va ju lite mer än 1 vecka sen jag red sist.
Jag red Rille i ridhuset eftersom det hade redan hunnit bli mörkt och det va snöstorm. Tråkigt väder att komma hem till! Han va ganska fin, han va väldigt stel i början men blev fin och rund i formen. Red inte så hårt eller länge eftersom jag mest bara ville känna på honom. Imorrn är det hoppträning, känner redan nu att jag är lite ringrostig.
Calle ska jag ju bara skritta. det fick bli lite ute men det är så slaskigt att jag gick in i ridhuset och gick med honom där ett tag. Fy vad feg han va, blev rädd varje gång det ramla ner snö från taket. Helt galen var han även ibland, lite skulle han stajla.
Det suger verkligen att Calle har skadat sig, typiskt! Rådmansö va sista tävlingen för året och glad är jag iaf att sista tävlingen slutade med en placering på våran debut.

Kommentarer
Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-10 @ 17:07:29
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0