dagen

Åkte ut till stallet imorse, red Rille ute och han uppskattade det väldigt mycket! När jag joggade honom kändes det som om jag satt på en travare. Herrej*vlar vad fort hans trav va! Han gick i 190 och så fort jag släppte så galopperade han i full fart haha. snutt, han får inte galoppera än! Men calle gick jag en promenad på ca 40 min.
pigga och glada hästar.
Åkte tillbaka till stallet och tog en till promenad med båda hästarna samtidigt i ca 30-40 min. Calle va jobbig på vägen tillbaka, då ska han alltid skritta så snabbt och slänga med huvet och låtsas vara hingst haha. Medans Rille går i sin egna lilla värld 5 meter bakom! Jobbigt! dem va iaf glada att få komma ut och röra på sig!
Vart har Lotta tagit vägen?! haha ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

vilken go bild!

2010-11-14 @ 19:12:44
URL: http://haannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: kajsa

vilken söt bild =P

2011-11-06 @ 19:18:39
URL: http://yiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0