Excellent Charm

Excellent Charm
1997
164 cm
E:linyds crown
U:Charms Patricia
Varmblods travare
Mörkbrun


Exet som han kallas köpte jag 2005 (tror jag) av en tjej i enköping. hon hade haft honom sen han va 2 ungefär då han inte passade som travhäst så skolade hon om honom till ridhäst. hon la visserligen inte ner så mkt arbete på det utan mest grunderna men nu under dom åren jag haft honom så har vi kommit ganska långt ändå. nu har vi hoppat upp till 110 på träning och varit ute på några lokala 90 cm med olika resultat. nu ska vi börja trappa ner lite och bara åka ut på pay and jump då jag har ny häst på g som jag ska satsa uppåt med. men kommer aldrig sälja min bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0