Provridningen

Ja nu kommer inlägget ni säkert väntat på hela dan =)
det hela började iallafall med att malin red först och visade lite och hoppade upp mot 140 så jag fick se och hon hoppar det verkligen utan att typ ta i så det är en riktigt bra häst specellt för mig =)

sen när jag hoppar upp så skrittade jag först lite så hon fick pusta ut sen så började jag trava och kände lite mer än jag gjorde när vi red ut.. travade runt lite och gjorde volter och så vidare och jag kände mig mer bekväm med traven idag men inte helt än men det är en vane sak det kommer ta tid innan jag riktigt kommer kunna sätta mig ordentligt och sånt. galopperade lite i båda varven och även där är det svårt att kunna sitta ner helt men det kommer.

började sen hoppa på lite små hinder  vilket hon klev över. så vi höjde lite och då blev det ett litet hopp iallafall
malin la även fram vattenmattor under ett hinder så jag skulle se att hon inte va en liten fegis som malin så fint sa :p dom första sprången gick bra sen när vi höjde upp till typ 90 tror jag det va så blev det stor fel från min sida då jag inte e van att reglera galoppen och känna avstånden så blev det knas så hon hoppade av jätte tidigt och då hängde jag inte med vilket slutade på halsen men jag ramla inte av utan hon gjorde nått (ni kommer se på filmen) som gjorde att jag åkte tillbaka upp igen.. men efter det språnget gick det bra igen tills vi hoppade kombinationen det gick bra ibland och då hoppade vi alla 4 hinder som en bana och en gång kändes det som att vi inte gjort nått annat att vi typ gjort sånt hela livet ihop och det sa malin också men ibland blev det fel från min sida men som sagt det tar ett tag att hitta knapparna =) men jag kände mig otroligt säker på henne för vi kom fel ibland och hon hoppade så det kändes så sjukt skönt =)




så nu e det bara betalning och papper som ska skrivas sen e hon min =)

// Lotta


Kommentarer
Postat av: michelle

sv, Åh tack! ska kolla in eran blogg lite oftare med :)

och grattis till hästen kanske man ska säga lycka till i framtiden! :) Hon va jättefin!

(om jag nu fattade det rätt att du ska köpa haha :))

2010-10-19 @ 22:05:40
URL: http://michellepetursson.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Vad kul att det gick så bra :)

Är papperna klara än? :)

2010-10-21 @ 17:46:10
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0