Stockholms Ridsport

Som dem flesta Stockholmare vet så firar sthlms ridsport 2 år och då äre alltså 20% rabatt på hela sortimentet! Va ju självklart tvungen att åka dit och jag kom hem med lite nya grejer!
-En mörkblå kingsland dunjacka
-Blåa animoridbyxor
-mörklblåa KL strumpbyxor med sverigeflaggan
-bruna fodrade Roecklhandskar
-röda kingslandhandskar (har redan ett par men det har blivit massa hål)
-kingsland täcke, 150 g. Kommer användes bara när vi åker på tävling och träning när det är lite kallare.
-kingsland stövelväska
-mörkblå kingsland fleecetröja
Jag är en vandrande Kingsland trofé haha. Kingsland är mitt favoritmärke som ni säkert märker. Gillar även Pikeur väldigt mycket!

Den 28de åker jag även till Stockholms Hästbutik då är det VIP kväll, det är 15% på alla vinterkläder och 70% på vårkläderna. Passa på! HÄR hittar ni deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: klara

do it! jag kan ta den när du åker till brasilien :) om inte jag får hem min lilla på 135 :)

2010-10-25 @ 22:42:24
URL: http://klaralevenstam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0